среда, 20 новембар 2019
×

Упозорење

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 206

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 205

Како је српска компанија из Чикага, у којој ради један Врчинац, успела да профитира у најтежој години “trucking” бизниса! (ВИДЕО)

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна
 

Наше камионе могу да возе и они без ЦДЛ дозволе, а зарада је иста као да возе “велике”, између 1.500-2.000$ недељно. Возачима и owner операторима нудимо да, уместо да рентају, купе свој камион без “down payment”-а и за недељну рату од 500$, каже Никола Васиљевић из “Magnum Freight”

Транспортна (trucking) индустрија у Сједињеним Америчким Државама је у кризи, то већ и врапци знају. Та криза, која траје већ неких 15 месеци, отприлике се поклапа са мерама Трампове администрације, која је прошле године драстично смањила квоте за увоз робе из Кине и Европске Уније, и одлучила да акценат баци на домаћу производњу, покушавајући тако да америчку економију заштити и изолује о надолазеће економске кризе.

Те мере неумитно су довеле до тога да, услед мањка терета који треба превести, дође и до смањене потражње за услугама транспортних компанија. Самим тим, пале су и цене за превезену јединицу робе по миљи. С обзиром да је претходних, “златних” година trucking индустрије, док је тржиште цветало, отворен велики број компанија, многе од њих су се због смањеног обима посла нашле у великим, егзистенцијалним проблемима.

Нарочито су се на удару нашле оне компаније које су биле под великим кредитним оптерећењем, последњих година куповале камионе и приколице, рачунајући да ће тржиште и даље расти, или макар остати на истом нивоу. Услед проблема са ликвидношћу и отплатама, многе фирме су у последње време затворене, неке су прешле у власништво банака, а новонастала ситуација је погодила и компаније наших земљака, којих је највише у MIdwest региону, области града Чикага и северозападне Индијане.

КРИЗА ТРАЖИ НОВА РЕШЕЊА

Српске фирме су на различите начине покушале и покушавају да се изборе са кризом…Неке су увели драстичне мере штедње, друге смањиле возни парк (углавном продајући старије камионе накупцима из Мексика, Средње и Јужне Америке који крстаре Чикагом протеклих месеци), док треће, опет, покушавају да смање кредитне обавезе правећи аранжмане са банкама, враћајући купљене камионе и приколице под не баш увек повољним условима.

НАПОРАН РАД И ПРАЋЕЊЕ ТРЖИШТА: Рецепт за успех компаније “Magnum Freight”, десно Марко Јанковић из Врчина

Компанија “Magnum Freight“, која послује у држави Илиноис од 2016.године, одлучила је да на кризу и промењене услове тржишта и пословања одговори тако што ће им се прилагодити, кад већ не може да их победи…

Суочени са чињеницом да више не постоји толика потреба за превозом великих терета који захтевају велике, “dru van” приколице, они су преусмерили фокус свог бизниса на тзв.мале камионе (box & straight trucks) носивости до 26.000 поундс (1 поунд=0,454 кг).

И тај тактички, пословни заокрет се исплатио…

-У једном тренутку прошле 2018.године видели смо шта се дешава на тржишту, схватили да морамо нешто да променимо, и одлучили да се преусмеримо на мале камионе. То је у врло кратком периоду дало одличне резултате па се наша флота повећала на 20 камиона који данас чине нашу Магнум Expeditet дивизију, истиче Никола Васиљевић (31), сувласник компаније која у свом саставу има још и 50 “великих” камиона, као и 20 камиона који се баве искључиво превозом “flatbed” терета, попут великих индустријских машина и сл.

КАМИОН МАЛИ, АЛИ ВОЗИ “ЗА СВЕ ПАРЕ“

Предности ових камиона леже, како додаје менаџер “Magnum Freight”-а Марко Јанковић (33) родом из Врчина, у чињеници да су оперативнији, лакши за управљање, поготово у градским срединама, и јефтинији за одржавање.

– Ови камиони су једноставни за вожњу, а поседују сав комфор тзв. великих камиона за “over the road” вожњу. Лагано и брзо се утовара и истовара роба, нема дугог задржавања на истоварним местима…

 

Оно што је такође важно јесте да ове камионе могу да возе и они који немају ЦДЛ, тачније возачку дозволу за комерцијална возила…

-Свесни смо ситуације у којој многи наши људи и генерално возачи имају проблема са ЦДЛ дозволама, једни из неких разлога не могу да полажу, другима ЦДЛ дозволе ускоро истичу. То се, међутим, не односи на “box” и “straight” камионе, који могу да возе и са тзв. малим, обичним возачким дозволама, за отприлике исти новац. Наши возачи недељно зарађују од 1.500-2.000$, у зависности од тога колико желе и могу да раде, констатује Никола Васиљевић, који је искористио прилику да позове све заинтересоване возаче да им се јаве на Тел: 773-663-8164 или Емаил: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели..

СПАС ЗА СВЕ КОЈИ НЕМАЈУ СВОЈ КАМИОН

Он наглашава да је, за све оне који немају свој камион а желе да возе, “Magnum Freight” спремио и специјалан “Lease to byy” програм, који се не односи само на мале камионе, него на све врсте теретних возила.

-Знамо да многи који желе да возе имају проблем да обезбеде возило, па смо решили да будемо максимално флексибилни у том погледу. Свим возачима и оowner операторима нудимо опцију у којој не плаћају ниједан долар као “down payment”, а недељна рата износи 500$, што је отприлике на нивоу ренте. Само што, уместо да бацају новац на ренту камиона који остаје у нечијем туђем власништву, овако купују свој камион којим даље могу да располажу. У питању су, иначе, нови и камиони старости до 5 година…

КО ЗАПЕТА ПУШКА: Теренско возило 24 сата спремно да пружи помоћ возачима на путу, са мобилном екипом искусних и добро опремљених механичара

Компанија “Magnum Freight” је, суочена са смањеним тржиштем у протеклих годину и по дана, много уложила у сарадњу и развијање партнерских односа са брокерским фирмама и агентима, преко којих, зна се, долазе сви велики послови.

-Један од тренутно највећих проблема у транспортном бизнису јесте недостатак квалитетних, добро плаћених товара (лоад-ова) и у том смислу је јако битно да се стратешки и на дневном нивоу сарађује са великим бројем брокера, нарочито оних највећих, да би се задовољиле потребе компаније и компанијских возача, али и бројних owner-оператора који раде за Магнум, истиче Марко Јанковић (33).

БРАТСКИ БИЗНИС, ПРЕКО БОРЧЕ ДО ЧИКАГА

Компанију “Magnum Freight” су основала и на ноге поставила браћа Владимир(34) и Никола Васиљевић. Родом из београдског насеља Борча, у Америку су дошли 2012.године, у оквиру "Work and travel" програма. Након неколико лакших, сезонских послова, одлучили су да “седну у камион”.

-Неколико година смо заиста напорно радили, дане проводили у камиону, да би на крају успели да оснујемо нашу компанију. Па и тада смо, када је било потребе, седали за волан и кретали на пут. На крају се исплатило, па смо дошли у ситуацију да у оквиру компаније отворимо и нашу радионицу, у којој поправљамо компанијске камионе. Наравно, нећемо никада заборавити помоћ неких наших људи који се овде у Чикагу баве истим послом, пре свих власника компаније “ААА Freight” Антонија Кељевића. Ако ме питате за некакав рецепт – вредан рад и праћење тржишта је оно без чега нема успеха, истиче Никола Васиљевић.

“Magnum Freight” је породична компанија у правом смислу те речи. Поред Николе и Владимира, овде ради и Николина супруга Драгана, а њихов трогодишњи син Павле је ту да свима измами осмех на лице током стресних сати проведених за компјутером или на врућим телефонским везама.

 

Текст: А.К. Фото&Видео: Г.П. Serbian times

 

Анкета

Да ли сте задовољни водоснабдевањем на територији градске општине Гроцка

Најчитаније